Filmy wizerunkowe i korporacyjne – zabłyśnij na tle konkurencji

12 maja, 2020

Firmy reklamujące się w sieci chcą zdobyć klientów, pozyskać inwestorów i zachęcić potencjalnych pracowników. Wszystkie wspomniane cele mogą osiągnąć za sprawą dobrze zrealizowanych filmów wizerunkowych lub rekrutacyjnych. Dzięki takiej formie promocji firma skutecznie wyróżni się na tle konkurencji. Co trzeba wiedzieć o filmach wizerunkowych? Jak wykorzystać je w swoim biznesie? Ile kosztuje ich realizacja? Na te i inne pytania odpowiadamy poniżej.

filmy wizerunkowe - photo 01

Czym są filmy wizerunkowe?

Firmy wizerunkowe, tak, jak sugeruje ich nazwa, mają zbudować i wzmocnić wizerunek marki. Najczęściej realizują je firmy wkraczające na rynek oraz te pragnące pokazać klientom, jakimi wartościami się kierują oraz jakie korzyści mogą zaoferować. Filmy wizerunkowe reklamują czasem konkretne produkty albo promują poszczególnych członków zespołu. Mogą koncentrować się na narracji kładącej nacisk na ludzi tworzących markę. Wariantem filmu wizerunkowego jest film korporacyjny prezentujący działalność firmy, jej filozofię, misję i plany rozwojowe.

filmy wizerunkowe - photo 02

Koszt realizacji

Realizacja video jest dość rozległą dziedziną, dlatego nie ma prostej odpowiedzi na pytanie o koszty. Agencje filmowe zazwyczaj podają przedział kwot, pozwalający zorientować się w cenach. Ile więc kosztuje reklama wizerunkowa? Średnie ceny wahają się od 3 do 10 tysięcy złotych. Dokładny koszt zależy od założeń projektu, wykorzystanych zasobów i czasu pracy. Cenę ustala się indywidualnie, po zapoznaniu się z pomysłem, wytycznymi czy scenariuszem. Można uzyskać też kilka wariantów kosztowych, co pozwoli wybrać ten najodpowiedniejszy.

Do czego wykorzystać filmy wizerunkowe?

Filmy wizerunkowe mogą promować firmę w sieci – czy to na stronie internetowej, czy też w mediach społecznościowych (Youtube, Facebook, Instagram i inne). W świecie biznesu sprawdza się powiedzenie „jak Cię widzą, tak Cię piszą”. Warto zatem przez odpowiednio przygotowaną reklamę przedstawić swoją markę w odpowiednim świetle. W video można pokazać najmocniejsze strony firmy, jej podejście do klientów oraz unikalną wartość, jaką wnosi na rynek. Film wizerunkowy (w tym korporacyjny) okaże się znakomitą wizytówką marki, pozwalającą wyróżnić się na tle konkurencji. Będzie tak niezależnie od tego, czy prowadzi się firmę o utartej reputacji, czy startup próbujący podbić daną branżę.

filmy wizerunkowe - photo 03

Filmy wizerunkowe można wyświetlać też w czasie targów czy innych imprez tematycznych. Dzięki reklamie w formie wideo uda się zaprezentować markę w ciekawy i atrakcyjny sposób, zwracając uwagę na ofertę czy atmosferę w zespole. Poprzez film wizerunkowy prowadzony biznes ukaże się światu w najlepszej możliwej odsłonie, co zaowocuje wartościowymi kontaktami i wzrostem sprzedaży.

Co istotne, filmy wizerunkowe mogą być nie tylko reklamą firm, ale też formą promocji regionów, instytucji czy wydarzeń. Dzięki nim łatwiej przyciągnąć potencjalnych turystów, darczyńców czy uczestników eventów. Taka forma reklamy działa zdecydowanie skuteczniej niż statyczny plakat.

Warto pamiętać, że obecnie konsumenci nie kupują już samych produktów, lecz narrację, która im towarzyszy. Podobnie dzieje się w przypadku inwestorów podejmujących decyzje biznesowe czy kandydatów rozsyłających cv. Spójną i interesującą opowieść, która przysłuży się wizerunkowi firmy, można przekazać za pośrednictwem filmów wizerunkowych, w tym filmów korporacyjnych. Takie reklamy w zwięzły i atrakcyjny sposób pokażą historię i misję firmy, jej wartości, zakres działań, personel czy ofertę. Mocny komunikat pozwoli zabłysnąć na tle konkurencji i skutecznie dotrze do świadomości odbiorcy. Warto zdecydować się na realizację filmów korporacyjnych również po to, by ocieplić wizerunek marki albo nadać jej bardziej ludzkie oblicze. Dzięki temu łatwiej o lojalność klientów czy zainteresowanie kandydatów i inwestorów. Za sprawą filmu wizerunkowego anonimowa firma stanie się rozpoznawalną marką, a ta znana i lubiana przez konsumentów jeszcze lepiej ugruntuje swoją pozycję.

Jeśli potrzebujesz pomocy w realizacji filmu wizerunkowego, korporacyjnego lub rekrutacyjnego to zapraszamy do kontaktu. Opowiedz nam o swojej marce, firmie, produkcie lub usłudze. Co chciałbyś osiągnąć? Jakich ludzi przyciągnąć do Twojej firmy? Doradzimy i pomożemy Ci osiągnąć ten cel.

Szybki kontakt:

Tel: 509 846 451 lub 509 672 396
e-mail: kontakt@flipside.pl

Zostaw swój e-mail lub telefon.
Skontaktujemy się z Tobą by przedstawić pomysły oraz możliwości 
rozwinięcia Twojego biznesu dzięki video marketingowi. 


Dane zbieramy tylko do kontaktu. Prosimy o wyrażenie zgody na ich przetwarzanie. Szczegóły: tutaj.

© Copyright 2016 - Agencja Flipside - All Rights Reserved
phoneenvelopelocation-arrow linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram