Grudzień 10, 2019
Przygotowania do kręcenia filmu rekrutacyjnego

Po analizach, burzy mózgów i poprawkach (zobacz artykuł o tym) - jest, masz ostateczny scenariusz filmu (zobacz artykuł o scenariuszu). Jeśli Twój film rekrutacyjny realizowany będzie na terenie firmy, pozostaje przygotowanie pomieszczeń i ludzi biorących udział w nagraniu. Diabeł tkwi w szczegółach, więc nie bagatelizuj tego etapu. Pomieszczenia - czystość, schludność. Bez względu na to […]

Czytaj dalej
Grudzień 3, 2019
Employer branding video - scenariusz

W poprzednim artykule zaproponowałam pierwsze kroki w procesie tworzenia koncepcji employer branding video. Po ustaleniu, co jako pracodawca możesz zaoferować wychodząc naprzeciw oczekiwaniom pracowników, przyszła kolej na kolejne kroki i garść inspiracji. Idziemy? Postaw na minimalizm Jak długa jest Twoja lista atutów pracodawcy? Zabrakło kartki? Pora na wyłonienie z niej zwycięskiej trójki. Nie pominiemy pozostałych, […]

Czytaj dalej
Listopad 21, 2019
Employer brand video - od czego zacząć?

Wiesz już, że potrzebujesz nowych pracowników. Zauważyłeś nawet, że coraz częściej to nie Ty - Pracodawca - wybierasz pracownika, ale pracownik wybiera… nie zawsze Ciebie. Szala przechyla się z “Proszę przekonać mnie, że chcę Pana/Panią zatrudnić” na “Proszę przekonać mnie, że chcę u Pana/Pani pracować”.  Jak wspomóc pracowników HR i zwiększyć skuteczność prowadzonej rekrutacji? Tu […]

Czytaj dalej
Kwiecień 23, 2019
Jaki jest koszt animacji reklamowej?

Szacunkowy koszt animacji reklamowej to tak średnio od dwóch do trzydziestu tysięcy złotych. Dlaczego rozstrzał jest taki duży? Co ile kosztuje i jak wygląda cały proces przygotowania skutecznej animacji reklamowej? Właśnie o tym opowiem Ci w niniejszym artykule. Aby łatwiej było nam zrozumieć cały proces tworzenia animacji reklamowych, podzielimy go na trzy główne etapy. 1. […]

Czytaj dalej
Kwiecień 16, 2019
Czym jest employer branding video?

Czy wiesz, czym jest employer branding video? Dlaczego warto zrobić taki film i jak go zrobić dobrze? Dzisiaj mam dla Ciebie 4 rzeczy, na które warto zwrócić uwagę podczas tworzenia employer branding video. Employer branding video - co to jest? Zacznijmy od tego, czym w ogóle jest employer branding video. Jest to film lub cała […]

Czytaj dalej
Kwiecień 8, 2019
Jak filmować konferencję?

Czy wiesz jak filmować konferencję, szkolenie lub imprezę firmową? Dlaczego warto to zrobić dobrze? Co zyskasz zlecając profesjonalne filmowanie konferencji? Dlaczego warto filmować konferencję? Po pierwsze: poruszane tam tematy mogą zobaczyć ci, którzy nie mogli być obecni. Poza tym ci, którzy nawet byli zajrzą od czasu do czasu, by przypomnieć sobie omawiane tam tematy. Oprócz […]

Czytaj dalej
Kwiecień 1, 2019
Jak zrobić dobre video nie wydając fortuny?

Jak zrobić dobre video i nie wydać fortuny na jego produkcję? Czym jest dobre video? Gdzie na etapach produkcji video możesz zaoszczędzić? Poniżej kilka punktów, które pozwolą Ci lepiej zaplanować budżet Twojej produkcji video. Czym jest dobre video? Przede wszystkim uściślijmy sobie co rozumiem pod pojęciem dobrego video. Dla mnie jest to video, w którym […]

Czytaj dalej
Marzec 25, 2019
Jak zrobić video dla produktu, którego jeszcze nie ma?

Jak zrobić video dla takiej branży, gdzie produkt fizycznie jeszcze nie istnieje? Video dla produktu, którego jeszcze nie ma. Jest jeszcze w trakcie projektowania lub dopracowywania szczegółów, a Ty już teraz potrzebujesz starać się o inwestorów, wsparcie finansowe lub granty. Tak jest np. w projektowaniu nowych technologii i innowacyjnych produktów. W takim przypadku z pomocą […]

Czytaj dalej
Marzec 18, 2019
Jak zrobić viral video?

Czym jest viral video? Jakie cechy powinien mieć dobry viral? Jak zrobić viral video? Plusy i minusy marketingu wirusowego i kilka przykładów oraz ich efekty. Czasem zdarza się tak, że zgłaszający się do mnie klient chce koniecznie zrobić film virusowy. Nie zawsze jednak zdaje sobie sprawę z tego, czym on tak naprawdę jest i z […]

Czytaj dalej
Marzec 11, 2019
Jakie video dla sklepu internetowego

Dlaczego video dla sklepu internetowego jest świetnym pomysłem? Jakie video dla sklepu online? Jakie efekty możesz osiągnąć? W jaki sposób video zwiększa sprzedaż w sklepie online? Na kim warto się wzorować? Dlaczego warto wykorzystać video w swoim sklepie internetowym? Odpowiem w czterech krótkich punktach: Video zamieszczone na karcie produktu zwiększa sprzedaż średnio o ok. 50%. […]

Czytaj dalej
© Copyright 2016 - Agencja Flipside - All Rights Reserved
phoneenvelopelocation-arrow linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram