7 lipca, 2020
Skuteczna reklama w internecie – jaki sposób wybrać

Dzięki dobrze przemyślanej reklamie w internecie można szybko dotrzeć do wielu potencjalnych klientów i partnerów biznesowych. W ramach niektórych jej form jednorazowa inwestycja przynosi długofalowe efekty, inne wymagają stałych i regularnych nakładów finansowych, by działać skutecznie.  Obecnie prawie każda firma ma swoją stronę www i poprzez sieć próbuje zdobyć klientów. Reklama w internecie daje niezwykłe […]

Czytaj dalej
25 czerwca, 2020
Tania reklama video - nie, dziękuję

Od czasu do czasu w internecie lub mediach społecznościowych widzę reklamy w stylu "tania reklama video" lub np. "reklama video za 100zł dla Twojej firmy". Oczywiście samo słowo "tania" jest mało konkretne, ale "reklama video za 100, 200 czy 300zł" to już bardziej precyzyjne określenie. Znając realia rynku, pracę jaką muszą wykonać ludzie przy tworzeniu […]

Czytaj dalej
15 czerwca, 2020
Video produktowe – 7 korzyści dla Twojego biznesu

Dobre video produktowe może zastąpić klientowi e-commerce wizytę w sklepie stacjonarnym. Dostarcza znacznie więcej informacji niż wyczerpujące opisy i zdjęcia. Film prezentujący Twój produkt z powodzeniem uzupełni ofertę sprzedażową nie tylko w sieci, ale też pozwoli dotrzeć do klientów na targach czy innych wydarzeniach branżowych. Ten rodzaj reklama zapewnia biznesowi sporo korzyści, dlatego zdecydowanie warto […]

Czytaj dalej
9 czerwca, 2020
Spoty reklamowe - wszystko, co musisz wiedzieć o ich produkcji

Spoty reklamowe są wyjątkowo angażującą formą reklamy. Skutecznie przyciągają uwagę, zapadają w pamięć i budują pozytywny wizerunek marki. Co jednak trzeba wiedzieć o ich produkcji? Jak tworzyć spoty reklamowe, które sprzedają? Czy realizacja reklam video rzeczywiście się opłaca? W dzisiejszym artykule znajdziecie wszystkie najważniejsze informacje na ten temat. Co decyduje o skutecznym działaniu spotu reklamowego? […]

Czytaj dalej
20 maja, 2020
Jak wybrać dobre studio filmowe?

Coraz więcej firm inwestuje w tworzenie filmów reklamowych, dlatego też powstają kolejne studia zajmujące się realizacją video. Jak jednak odróżnić profesjonalną agencję od tej, której działania pozostawiają wiele do życzenia? Na co zwracać uwagę przy wyborze studia filmowego? Jak wybrać naprawdę dobre studio filmowe? Pasja i doświadczenie Agencję filmową tworzą przede wszystkim odpowiedni ludzie. Jeżeli […]

Czytaj dalej
12 maja, 2020
Filmy wizerunkowe i korporacyjne – zabłyśnij na tle konkurencji

Firmy reklamujące się w sieci chcą zdobyć klientów, pozyskać inwestorów i zachęcić potencjalnych pracowników. Wszystkie wspomniane cele mogą osiągnąć za sprawą dobrze zrealizowanych filmów wizerunkowych lub rekrutacyjnych. Dzięki takiej formie promocji firma skutecznie wyróżni się na tle konkurencji. Co trzeba wiedzieć o filmach wizerunkowych? Jak wykorzystać je w swoim biznesie? Ile kosztuje ich realizacja? Na […]

Czytaj dalej
5 maja, 2020
5 sposobów na video marketing w czasie kwarantanny

Gabinety kosmetyczne, fryzjerzy, SPA, gabinety masażu - trudno sobie wyobrazić ich funkcjonowanie w oderwaniu od bezpośredniego kontaktu z klientem. Kwarantanna mogłaby doprowadzić do załamania się wielu z przedstawicieli tych branż. Jak przetrwać tak długi przestój? Na szczęście nigdy się nie poddajemy. Zamiast siedzieć i narzekać przechodzimy do szukania rozwiązań i do działania. Dzisiaj chciałbym pokazać […]

Czytaj dalej
29 kwietnia, 2020
Budowanie zaangażowania widza - 7 skutecznych zasad

Video to najczęściej wyszukiwany format treści. W dodatku można być pewnym, że filmy będą niezwykle popularne wśród internautów jeszcze przez długi czas. Jak jednak przebić się wśród tysięcy klipów? Jak tworzyć filmy, które zaciekawią i zmobilizują widza do podjęcia działania? Zdradzamy najważniejsze zasady budowania angażowania odbiorcy w video. 1. Dobór typu treści, który będzie najatrakcyjniejszy […]

Czytaj dalej
22 kwietnia, 2020
Nowe funkcje w Youtube Studio

Jeśli zajmujesz się tworzeniem filmów i/lub publikacją tych treści na Youtube, na pewno zaciekawią Cię nowe funkcje, które pojawiły się w panelu Youtube Studio. Znika dotychczasowa, klasyczna wersja Studia twórców, a na jej miejscu pojawia się masa ciekawych i przydatnych funkcji. W Youtube Studio pojawia się wiele udogodnień i ciekawych funkcji, są to m.in.: Zmiany […]

Czytaj dalej
14 kwietnia, 2020
Storytelling a video reklamowe – jak zrobić to dobrze

Storytelling, czyli marketing narracyjny, to proces komunikacji marki z klientem polegający na opowiadaniu historii. Kiedy odbiorcy dostają jakąś opowieść, przyswajają komunikat o wiele łatwiej, niż gdyby był przedstawiony w formie danych liczbowych czy suchych faktów. Widzowie chętniej odnoszą się do takich treści i w większym stopniu z nimi identyfikują. Dzięki temu mamy pewność, że zapamiętają […]

Czytaj dalej
1 2 3 6
© Copyright 2016 - Agencja Flipside - All Rights Reserved
phoneenvelopelocation-arrow linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram