Tymczasem na okładce…

Mieliśmy przyjemność pracować nad świetnym projektem, który spokojnie można zaliczyć do marketingu wirusowego (czy też inaczej: „marketingu szemranego”). Nasz klient, partner i przyjaciel, założyciel Brand24, Michał Sadowski udzielił wywiadu dla magazynu Menager+, gdzie jego twarz zagościła na okładce. Magazyn ukazał się m.in. w salonach Empik. Michał wpadł więc na genialny pomysł nagrania materiału viralowego jak to on, na co dzień osoba bardzo skromna, zmienia się w typowego celebrytę i stara się uzmysłowić innym przypadkowo spotkanym ludziom, że jest sławny…

Materiał nagrywany był bez udziału aktorów (podobnie jak w przypadku klipu IKEA). Michał wczuł się doskonale w rolę (nie po raz pierwszy), zaczepiał osoby odwiedzające Empik, wsuwał im gazetę ze swoją twarzą na okładce, podsuwał czytającym, wychylał się z gazetą zza regałów, tańczył itp…

Rezultat przerósł nasze oczekiwania. Materiał został upubliczniony na Fecabooku w parę dni po nagraniu i od razu stał się hitem. Po 20 minutach miał już ponad 250 „lajków”, po godzinie było ich 1000. W tym przypadku ogromną rolę (obok świetnego pomysłu i gry aktorskiej Michała) odegrał czas publikacji – niedziela wieczorem, oraz wybór platformy – Facebook. Zdecydowaliśmy się na publikację na Facebooku a nie na Youtube aby sprawdzić efektywność tego narzędzia, wykorzystać fakt promowania przez ten portal treści video oraz automatycznego odtwarzania video podczas przewijania strony.

Do dziś film ma:
– 154 000 wyświetleń
– 4300 „lajków”
– 426 ponownych udostępnień
– 300 komentarzy

Link do filmu: https://www.facebook.com/michalsadowski/videos/10152575522210770/